Podczas jednej z edycji reklamowego Festiwalu Spikes Asia w Singapurze w roku 2013 złotą nagrodę czyli Gold Spike zdobyła agencja reklamowa OGILVY & MATHER z Bangkoku za akcję reklamową CUT TO BUILD promującą narzędzia OLFA na rynku tajlandzkim, na zamówienie dystrybutora tych narzędzi - firmy THE J.C.C. CO.
W Tajlandii, OLFA jest marką znaną tylko wśród określonej grupy klientów, takich jak studenci architekci i sztuki. Oczekiwaniem klienta, a wyzwaniem dla agencji było zademonstrowanie najwyższej wydajności i przydatności narzędzi OLFA w dużo szerszym zakresie wykorzystania - poprzez taką ich prezentację, która spowoduje powiększenie grona użytkowników a tym samym poszerzenie bazy klientów zleceniodawcy.
Ostateczny projekt pracy twórczej agencji zmaterializował się w postaci stoiska typu "Pop-Up Store", którego każdy element, aż do najmniejszych szczegółów wykonany został poprzez cięcie i grawerowanie papieru przy użyciu różnych modeli noży OLFA , w celu wykazania ich skuteczności i szerokiego zakresu stosowania. Na stoisku tym połączono demonstrację możliwości produktów z ich sprzedażą.
W rezultacie zrealizowanego projektu w jednym tygodniu stoisko odwiedziło ponad 20.000 osób, a sprzedaż produktów OLFA wzrosła o 200% w porównaniu do normalnego sklepu. Ponadto firma uzyskała darmowe wsparcie mediów relacjonujących atrakcyjne wizualnie wydarzenie na wielu internetowych portalach, a stoisko wzbudziło bardzo duże zainteresowanie sztuką cięcia papieru.
Profesjonalne, czarne ostrze segmentowe o szerokości 9mm serii Excelblack